O PROJEKTU

Dopravní podnik hlavního města Prahy je hlavní provozovatel veřejné dopravy v hlavním městě. Má 11 tisíc zaměstnanců a v soupravách metra, tramvajích či autobusech přepraví ročně kolem miliardy cestujících. Díky agentuře PragueBest jsem se mohla dlouhodobě věnovat přepracování hlavní webové prezentace společnosti včetně dalších přidružených aplikací jako jsou jízdní řády, kariérní portál nebo e-shop pro nákup jízdného.

FIREMNÍ IDENTITA A BARVY

Nahled

Wireframes

Kolegové začali analýzou současné prezentace Dopravního podniku. Mým úkolem bylo jejich výstupy zapracovat do nového rozložení stránek tak, aby jednoduše a přehledně navedly návštěvníky ke všem hledaným informacím. Výsledkem byl drátěný prototyp s více než 50 provázanými stránkami.

Nahled

DESIGN WEBU

Na řadu přišla také nová grafická podoba. Zastaralý web nahradil modernější design s důrazem na jednoduchost a přehlednost pro cílovou skupinu návštěvníků.

Nahled Nahled Nahled Nahled

DESIGN PRO MOBILY

Při navrhování wireframes i grafiky jsem vždy současně pracovala i na vzhledu pro mobilní zařízení.

Nahled Nahled Nahled

Jak nový web přivedli k životu kolegové z PragueBest si můžete prohlédnout na www.dpp.cz